Powered By Blogger

07.01.2014

22 Citate celebre ale marilor antrenori,jucatori,luptatori !!!

1. Daca nu esti agresiv intr-o echipa la care  esti nou,nu te poti impune cu adevarat .Claudio Ranieri catre Riky Alvarez!!!

2.Nimeni nu poate sti dinainte soarta unui meci!!!

3. Xavi : si acum cand dau interviu,caut sa am spatiu!!!

4.Morosanu - Napoleon Bonaparte : Ai dreptul sa fii invins, niciodata sa fii surprins .

5. Infringerea e o alegere,o alegere mai buna este victoria !!! Film...

6.Mircea Lucescu:Fotbalul se castiga la nivelul detaliilor si detaliul moral este unul decisiv,pentru ca te poate duce in starea in care sa dai 150% din 100% din tine pe teren la acel moment.

7.Josefini: Abia dupa 10 ani de meserie esti un bun incepator.

8.Atunci cand nu renunti,nu poti da gres.

9. Biblia : Cel din urma poate fi cel dintii.

10. Pele : "Orice copil din lume care joaca fotbal vrea sa fie Pele. Am o mare responsabilitate in a arata nu numai cum trebuie sa fie un jucator de fotbal ,si si cum trebuie sa fie un om"

11 Luis Suarez : " In America Latina , frontiera dintre fotbal si politica este foarte vaga.Exista aici o lista foarte lunga de guverne care au cazut sau a fost respinse dupa o infringere a echipei nationale"

12.G.Hagi : Recomandat este sa joci din aproape in aproape ,e mult mai usor sa pasezi asa,dar acest tip de  pasare se bazeaza   pe cit mai multa miscare si demarcare.

13. Ronaldo: De fiecare data cand calcam pe alaturi,imi inselam mama.II spuneam ca merg la scoala cand eu plecam pe terenul de fotbal .Intotdeauna am avut o minge la picioarele mele.

14.Rod Steward : Sunt un star rock ,pentru ca nu am putut fi o stea in fotbal.

15. G.Hagi : cind o echipa bazata pe posesie (Barcelona) nu trebuie sa le dai spatiou si timp,trebuie sa alergi cit doi.

16. L.Reghecampf : Noi am ridicat stacheta noi  trebuie sa o mentinem  ridicata.

17. Roy Keane : Daca esuezi sa te pregatesti,pregateste-te sa esuezi.

18.George Best : " Pele m-a numit cel mai bun fotbalist din lume.Asta e cel mai mare omagiu din viata mea"

19. Maradona: " Golul asta a fost inscrisputin cu mana lui Dumnezeu ,si inca putin cu capul lui Maradona"

20. Hugo Sanchez : Oricine a inventat fotbalul ,ar trebui sa fie venerat ca un zeu"

21. Ronaldo: " Am pierdut pentru ca nu am invins"

22.Bill Shankly :" Orasul   are doua mari echipe: Liverpool si rezervele lui Liverpool"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu