Powered By Blogger

14.05.2013

101 sezoane de Manager League ,101 probabil fabuloase pentru cei ce au apucat sa joace acest joc minunat inca din primul sezon.Eu Serhio Cebotari (FC Nisporeni2010)am apucat sa stiu ce inseamna senzatia de a juca un meci,a fi managerul unei echipe,a face un transfer,a construi un stadion ,a programa un cantonament,doar datorita acestui joc.

Multumirile mele se indreapta catre Christian Lassem, cunoscut în ML sub pseudonimul de Spinner.El anume din simplul motiv ca sa implicat intensiv si cu profesionalism a ajuns sa creeze un astfel de joc captivant.Am apucat sa joc acest joc abia din sezonul 74 ,dar de atunci sunt practic online zilnic cateva ore bune,dar de fiecare data,de fiecare data la antrenament ,cantonamente cupe,meciuri :) sunt captivat,placut impresionat.
ma simt in pielea lui Arsène Wenger .E placut sa ai o senzatie ca asta,nu credeam ca ceva virtual poate deveni macar ca senzatie ceva real :)
pentru ca joc abia din sezonul 74 acest joc,si pentru ca vreau sa recuperez ce am pierdut sper ca acest simulator sa ajunga la cota 1000 :) aproape in fiecare sezon practic sunt noi modificari ,modificare care face jocul si mai si ....astfel eu devin mai interesat si mai interesat,nu ne veti pierde pe noi Managerii adevarati,am renuntat la toate tipurile si genurile de astfel de jocuri,ca intr-un final sa ma opresc la asta,si nu regret .
Suntem putin peste 45.000 de manageri,manageri adevarati,adevarti iubitori ai sportului rege ,peste 45.000 de oameni de calitate ,stransi la un loc de un la fel de mare om de calitate
Christian Lassem.Grande om ,grande joc .Bafta All

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu