Powered By Blogger

27.05.2013

Unde fugi TU Melcule…:)

Ce faci melcule? Unde fugi aşa?, întreabă ursul un melc.
- Ce să fac, răspunde melcul, vine D.N.A.-ul să mă aresteze.
- Păi, de ce?
- Păi: eu – casă, tata- casă, mama – casă, soră-mea – casă… De asta.
Stă ursul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge şi fuge…
Se întâlneşte cu cocostârcul. Cocostârcul îl întreabă:
- Ce faci ursule? De ce fugi aşa?
- Ce să fac, răspunde ursul, fug, că s-ar putea să mă cerceteze
D.N.A.-ul.
- Păi, de ce?
- Păi: eu – blană, tata – blană, mama – blană, soră-mea – blană… De
asta.
Stă cocostârcul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge şi
fuge şi fuge… Se întâlneşte cu maimuţa. Maimuţa îl întreabă:
- Ce faci cocostarcule? Unde fugi aşa?
- Ce să fac, răspunde cocostârcul, fug, că s-ar putea să vină D.N.A.-
ul să mă cerceteze.
- Păi, de ce?
- Păi: eu – pe picior mare, tata – pe picior mare, mama – pe picior
mare, soră-mea – pe picior mare…
O rupe şi maimuţa la fugă. Şi fuge, şi fuge, şi fuge… Se opreşte
deodată brusc şi exclamă:
- Dar eu de ce dracu’ să fug? Eu – cu curul gol, tata – cu curul gol,
mama – cu curul gol, soră-mea – cu curul gol…



Un Rus un Francez si un Roman vorbeau despre cum afla ei daca ia inselat sotia .
Rusul :
- Eu vin acasa , trantesc usa , sparg dulapul si urlu la ea :
- " FA " zi cu cine m-ai inselat ca te sparg .. si e clar ca imi zice cu cine , de frica sa nu o bat .
Francezul :
Nu e elegant asa .. trebuie sa fii siret , eu ma duc la ea si ii zic :
- " Auzi tu.. am auzit ca m-ai inselat cu ..." si zic un nume la nimereala si ea imi zice cu cine ....daca nimeresc un nume e bine , daca nu asta e , mai incerc altadata .
Romanul :
- Eu ... ma duc in bloc la mine , bat la vecina de dedesubt la usa si cand deschide ii zic :
- " Esti o c..va " si ea imi zice :
- Eu sunt c..va ...??? , dar nevasta-ta ca s-a culcat cu " Vasile de la etajul 2 , Ionel din blocul vecin si Grigore soferul de la alimentara !?!?
:))))))



Se întâlnesc doi vechi prieteni:
- Ce mai face papagalul tău?
- Din păcate a murit...
- De ce? Era bolnav?
- Nu, a murit de ciudă. De când m-am însurat,
el nu a mai scos o vorbă în casă, nu reuşea să
o depăşească pe nevastă-mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu