Powered By Blogger

12.03.2015

Daca vrei sa te iubesti pe tine,repeta asta zi de zi cu voce tare!

Spune-ti zilnic!
1. Sunt minunat/a, special/a si unic/a!
2. Mi se intampla fix ceea ce mi-e cel mai bine pe termen lung.
3. Pace. Dragoste. Armonie. Intelepciune. Adevar. Sanatate
4. Incredere. Imaginatie. Putere de concentrare.
5. Ma misc inainte liber/a de trecut. Sunt in siguranta. Sunt liber/a.
6. Sunt calm/a in gandurile mele si senin/a.
7. Sunt operatorul iubitor al mintii mele.
8 .Cu iubire am grija de corpul, de mintea si de emotiile mele.
9. Exista intotdeauna un nou si bun mod de a experimenta viata.
10. Ma iubesc si ma aprob. Imi pasa de mine. Sunt mereu total adecva/ta.
11. Eliberez tot ce nu este iubire. Este timp si spatiu pentru tot ce doresc sa fac.
12. Sunt in siguranta. Este bine sa simti. Sentimentele mele sunt normale si acceptabile.
13. Bucuria curge prin mine cu fiecare bataie a inimii mele.
14. Creez numai pace si armonie cu mine si cu mediul meu. Merit sa ma simt bine.
15. Sunt acasa in Univers.
16. Viata imi sprijina toate gandurile bune.
17. Iubirea relaxeaza si elibereaza tot ce este neasemanator cu sinele meu.
18. Doresc sa ma schimb si sa cresc. Creez un viitor nou, in siguranta.
19. Sunt liber/a sa vorbesc pentru mine. Sunt sigur/a in exprimarea mea. Comunic doar prin iubire.
20. Cu iubire si bucurie imi accept sinceritatea  si exprimarea ei.
21. Numai binele vine din fiecare experienta a mea. Este bine sa cresc.
22. Energia mea masculina este debordanta.
23. Este bine pentru mine sa-mi exteriorizez sentimentele.
24. Recunosc propria mea abilitate intuitiva.
25. Sunt bine structurat/a si echilibrat/a.
26. Ma ridic pentru mine si viata ma sprijina intr-un mod neasteptat.
27. Doar actiunile corecte isi gasesc loc in viata mea.
28. Eliberez caile insuccesului si permit succesului sa fie al meu.
29. Ma misc plin/a de bucurie si la un nou nivel al experientelor.
30. Accept toata puterea mea ca barbat si accept toate procesele corpului meu ca normale si naturale.
31. Incredere primordiala. Universul are mereu grija de mine.
32. Eu horatasc, aici si acum, sa fac sa domneasca, in permanenta, IUBIREA, PACEA SI BUCURIA, in mine si in jurul meu, pentru binele meu cel mai inalt si al tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu